Å trekkje elevane sine digitale dugleikar inn i undervisninga vår, det er farleg det! For då kan vi no som lærarar komme til å vise at vi ikkje kan det elevane kan...
Eg har i alle år drege vekslar på elevane sin kunnskap på ulike felt, anten det har vore fiske, jakt, bilinteresse, fotball, handball eller det å samle på frimerke. Dette handlar om å prøve å ta elevane på alvor som heile menneske og at dei får lov til å komme fram med det som er viktige for dei akkurat no.
Eg har hatt elevar som er flinke med animasjonsprogram, som har lært opp resten av klassa i dette. Sjølv om animasjonsfilmane som vart vist var hakket voldelegare enn det eg ville ha laga, var det ikkje verre enn at det toldest også for ei gamal skulefrøken!
Poenget er at elevane sit med mykje digital kunnskap som dei ofte ikkje får brukt og vist at dei har i skulesamanheng. Klarer ein å samhandle skulekunnskapen på dataside med heim(e)kunnskapen, så ville ein heilt klart ha nådd endå vidare ut datamessig i den norske skulen etter mitt skjønn. Eg har ikkje velbegrunna statiske data som seier det, men interaksjonen min med elevar i mange klasser tilseier at det er slik. Og at det faktisk ikkje er farleg for ein lærar å vise elevane at ho ikkje kan alt her i verda. For det har dei allereie innsett for lenge sidan...
Påskestrikk!
for 12 år siden
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar