Teksten med tittelen IKT er alltid svaret! av Peder Pedagog har litt for mange skråsikre uttalar og litt for få referansar til andre kjelder enn alle generaliseringane han kjem med. At alle norske elevar skal bruke IKT i alle timane ligg ikkje inne i gjeldande læreplan for den norske skulen. (1= lenkje til den gjeldande læreplanen)
I den gjeldande læreplanen ligg det inne som et av eit av fleire kompetansefelt at ein skal kunne nyttiggjere seg digitale medium i alle fag. Men det er noko heilt anna enn det Peder Pedagog viste til i sitt innlegg. Ser ein kva statistikkar frå til dømes Statistisk Sentralbyrå (SSB) seier om reell bruk av IKT i skulen anno ?????????, viser det seg at ????????? brukar IKT ????????+ (2 = kjelde til www.ssb.no/???????????)
At internettilgang ikkje lenger er noko problem i norske skular, får stå på Peder Pedagog si rekning. Erfaringar frå skuleverket og statistikkar fortel om ei anna verd! Vel, la oss ikkje gå i grøfta overdriving, men prøve å halde oss til fakta. Mange skular har ikkje så mange pc’ar som dei ynskjer for å kunne drive ei effektiv ikt-undervisning, jf tal frå Sites 2006 deler fem norske elevar ein datamaskin (3 = ???????????). For mange lærarar gjeld det om å hive seg over reservasjonslister for datarom, datagrupperom og datatraller, for å sikre seg datatid.
Ofte er ”ideala”- eller det optimale - sett opp i læreplanverket. Så prøver lærarane å (for)strekke seg på vegen for å nå (lærings)måla, og elevane heng meir eller mindre etter så best som dei klarer. Er det det som vert kalla tilpassa opplæring? Å drive undervisning med gamle læremiddel i ei ny tid, fordi kommunar og fylkeskommunar ikkje har nok midlar til å kjøpe inn nye læremiddel…
Petra Spesielpedagog
Påskestrikk!
for 12 år siden
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar